serviceOtomotiv piyasasında yaşanan yüksek rekabet ortamı içerisinde, satış sonrası hizmet, bakım planları ve maliyetleri, güvenlik ve kişiselleştirme aşırı önem kazanmıştır. Citroen müşteriyi memnun ederek sadakatini sağlamak üzere dünya çapında kalite anlayışını yürürlüğe koymuştur. Citroen’in bu kalite anlayışı, çeşitli hizmet çizgilerinden oluşmakta ve tüm teşkilatında bu hizmetlerin yerleştirilmesini içermektedir.

Hizmet çizgileri aracın satın alınmasından kullanım ömrünü tamamlmasına dek bütün hizmet safhalarının organizasyonunu kolaylaştırarak müşteri nezdinde önem ve önceklik taşıyan 4 ana unsuru işler hale getirmiştir.

– Kolaylık Yakınlık

– Yanınma ve Değer Derilme

– Profesyonellik Hızlı Hizmet ve Çözüm Kalitesi

– Şeffaflık, Kalite ve Fiyat Dengesi

Citroen Mersa Otomotiv de ilke haline getirmiş olduğu kaliteli hizmet ve koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı çervesinde satış sonrası hizmet ağını geliştirmektir.